25.9.10

FRANK O'HARA. On Rachmaninoff’s Birthday

















RAHMANINOVI SÜNNIPÄEVAL

Mul on nii hea meel et Larry Rivers
minust kuju tegi

ja nüüd kuulen et mu peenis on kõigi
noorte skulptorite kujude küljes kes seda
näinud on

Picasso peeniseta lamburi ja mõjutuste
asemel – sest kohal olla on parem kui
ära olla, kui teile meeldivad liialdused.

Ja minu ümber möllab kogu see muusika
mida kord sopaseks peeti

ja tänane päev piirab ümber meie
kahemõttelised lauad ja trükipaberi,
haigusestki nostalgilisem,

pehme nagu iseloom, melanhoolne
nagu külgetõmme,

pakkudes unenägude hukatuslikke nõuandeid.
Või on selleks juba liiga hilja?

Olen see, mida inimesed minust teevad – kui
nad aga oskavad ja tahavad. Minu keerukusi
mängida on hõlpus – see on nagu rapsoodia, või uus
maja.

Meditations in an Emergency, 1957

No comments:

Post a Comment