30.12.21

MARIANNE MORRIS. You Poem


 














SINA LUULETUS
 
sina (kõnnid mööda teed)
sina, sina (augulise tiivaga lind)
sina sina sina (miski surub mõtet)
sina sina (ei näinud mis ma olin) sina sina sina
(näed nüüd mis ma olin) sina sina (tühimik
mis lahutab mind minust enesest)
sina sina (üksi olemise hingetõmme)
sina sina sina (mõte taandatud kordamiseks) sina
(jultunud parafraas) sina sina sina (ja mina
parafraseerin) sina (praktika) sina (ei
laula päriselt) sina sina (andeks anda võib
kõike) sina (absoluutselt kõike) sina
(tõmbad jooni mille järgi) sina
(annad andeks, jääd mängule hiljaks) sina
(lahingute lavastus) sina sina (tahad veel enam)
sina sina (ebamäärast vaevatasu) sina sina
(enam ja siis jälle vähem mind) sina (muusika valjeneb)
sina sina (mu mõtted ronivad treppidest üles)
sina sina (paned võimatu raamidesse)
sina sina (igavene katkestus)
 
The On All Said Things Moratorium, 2013

No comments:

Post a Comment